четвъртък, март 08, 2007

когато

Еми.. днес май наистина не мога да се отърва с извинението, че нищо интересно не ми се случи :) Та за тези, които не съм осведомила, в новата фирма, където работя сега, има една баш главна шефка (изпълнителен директор му викат ония културните), дето още от първия ден ни изпържи задниците (принадлежност на мен и колегите) с въпроси от типа на ,,Вие за колко пари си мислите, че можете да свършите работа?" и ,,И какво стана? Всички сте със средно образование??" Та по случай осми март шефката ни събра в главния офис да ни черпи уиски, като предварително изтърси, че тия дето не пият, не можели да работят :):):) .. Беше яко забавно да ме гледа човек с чаша уиски в ръка, която лигавя безмилостно без по никакъв начин на намалявам количеството в нея.. добре, че беше колегата наблизо (оказа се, че имал някакъв прякор от типа на 3-джи, каквото и да значи това, и че рекордът му бил 2.4 литра небезалкохолни напитки с неизяснен произход - някой да смята т'ва колко промила е!!). Та с колегата уж отработихме номерацията да си менкаме чашите, ама пак ме фанаха бе мама му! толкова ли ми личи?! Та естествено ме метнаха на подбив.. Шефката обаче беше няк'ва мила.. сички се учудихме.. и даже ми каза, че ме била харесала за учителка по английски... ебати.. понякога си мисля, че само за това ставам.. знаеш ли, казва ли ти някой.. майната му де! иначе неска се сдобих с едно много миризливо зюмбюлче и офиса вече е доста по-приятно място :):)

Етикети: